Našim zákazníkům poskytujeme pestrou paletu výhod i v oblasti záruky. Na rozdíl od originálních výrobců nabízíme prodlouženou dobu záruky, a to až na 24 měsíců. Za svými produkty si stojíme, proto se nebojíme zákazníkům poskytnout exkluzivní podmínky.
Nejste s tonerem PrintLine z jakéhokoliv důvodu spokojeni? Vaše rozhodnutí respektujeme a a případě nespokojenosti zajistíme odvoz výrobků na naše vlastní náklady.
Pokud se na vaší tiskárně objeví závady, kterou způsobil náš alternativní toner, veškeré náklady bereme na sebe. Chceme, aby se na nás naši zákazníci mohli obrátit kdykoliv a měli jistotu, že u nás najdou podporu kdykoliv.
Jak je možné, že svým zákazníkům nabízíme až dvouletou záruku na tonery, cartridge a inkousty?
Jednoduše víme, že naše produkty jsou kvalitní, prověřené a zákazníkům poskytují ostrý tisk, maximální výtěžnost a kýženou kvalitu tisku. Zákazníkům se tudíž nebojíme poskytnout pestrou paletu výhod i v oblasti záruky. Chceme lidem nabídnout podporu a jistotu, že se na nás mohou obrátit i po koupi výrobku a společně můžeme vyřešit jakýkoliv problém.
Pokud se prokáže, že vaše tiskárna byla poškozena tonerem PrintLine, náhrady za škodu vám uhradíme my. V tomto případě se co nejrychleji obraťte na svého prodejce, který nás následně bude kontaktovat. Záruka se u nás v PrintLine vztahuje na záruční i pozáruční servis produktů.
Bojíte se vyzkoušet alternativní toner? Není potřeba. Naše tonery dokonale odpovídají specifikacím originálních výrobců, jsou kompatibilní a vyměnit starý toner za nový zvládne opravdu každý, už nemusíte mít strach ze situace, že výměna toneru připadne v kanceláři právě na vás.